haha

Inlägget om Elita var inget illa menat mot henne. Jag ville bara säga att dom där tjejerna inte ser perkekta ut. Och det är sant, vem bryr sig om vilken hand hon pratar i telefonen med? haha vet inte varför jag skrev det ;)

.
Postat av: Felicia&Josephine

Hejsan, fin blogg!
Har du lust att läsa om mode, musik, film och annat skoj? Ja, vem har inte det! Kom då in på våran blogg, kram:D

Postat av: Anonym

hehe, jag tycker det var ett bra inlägg om henne! Det ger en mer verklighets blick av kändisar, modeller osv, ofta är ju bilderna extremt omgjorda. De är inte så speciella som man tror :) kram

2007-05-09 @ 19:51:19
URL: http://camillaaaa.blogg.se
Postat av: Emelie

Läste inlägget och nästan allas lår blir väl stora när man sitter? :P

2007-05-09 @ 19:55:46
URL: http://emeliemari.blogg.se
Postat av: Anonym

Michaela, inget fel alls med ditt inlägg!
skrattade när jag läste det eftersom jag blev
så chockad :/

FORTSÄTT med det du gör! älskar att läsa din
blogg, kan lova att jag gör de varje dag :)

/ F

2007-05-10 @ 16:29:06

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback