lite shopping

efter shoppingrundan i farsta så fick jag med mig:

   




 

  • Svarta skor - skopunkten, 249 kr
  • Mascara - Kicks, 120 kr
  • Rosa nagellack - Kicks, 25 kr

jag är mycket nöjd :)


efter att vi hade vart i farsta så åkte jag och angelica till skanstull för att äta med mammsen, det blev planksteg och coco cola, MUMS! Mamma fick sina presenter som bestod av två ljuslyktor från A och underkläder från mig (jag betalade även maten).
Nu sitter jag och väntar på att eleonor och lizzan ska komma hem så jag kan gå och möta dom och få min filosofibok, samt en liten pratstund :)


.
Postat av: Jennifer

SVAR 2: Mmm det blir spännande där på slutet. Har även det på box :)
Skorna va snygga btw!


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback