studenten imorgon

shit jag har nog inte riktigt fattat att jag tar studenten imorgon, det är helt sjukt. Det känns som att det var för ca 3 månader sedan som jag började 3an eller något i den stilen, det har gått så jäkla fort. Känns som att jag på något sätt inte vill, men ändå så kommer det att bli så jävla kul. Kanske är jag rädd för att komma ut i vuxenlivet och jobba hela tiden, tjäna pengar och försörja sig själv, tanken känns läskig.

åh nu måste jag sova, jag kommer verkligen inte kunna sova haha, ska upp 05.30 imorgon.

IMORGON TAR JAG STUDENTEN, FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

image381

.
Postat av: yas

Hej mickan, du jag blev väldigt inspererad av löshåret du köpte så jag tog mig till taj mahal och köpte ätalös hår med 8 klämmor. Nu sitetr jag här hemma och både mätter och klipper men en sak jag undrar över är åt vilket håll jag ska ha klämmorna mot självaste löshårs rämen.. alltså åt vilket håll och om den ska vara upponer osv..?=/ Om du inte förstår lägg gärna till min msn och förklara /[email protected]
Det skulle vara jätte gulligt börjar få lite brottom efetrsom det skall komma till användning helst ikväll!
kram :)

2007-06-02 @ 14:18:39

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback