vill?

kom hem nu, lite smått nere, vet inte varför. Allt gick iaf bra på um.  Jag tror nog att en liten del av mig ville att testet skulle visa två ränder, men det gjorde det inte. Kännes som att jag på något sett verkligen vill fast att jag på något sätt inte vill. Eller det ända jag vill är nog att P vill.

idag ska Angelica hjälpa mig med hur jag ska ha håret på balen imorgon, vet inte om jag ska ha det uppsatt eller utsläppt, platt eller lockigt... svårt?!

ska in till ringen med mamma idag och kolla efter en sjal till mig och tuttejp!

.
Postat av: Karin

mm fast den höll som tur var:) ha en fin dag!

Postat av: michan

Varför gjorde du ett gravtest ? Vill du ha barn nu ? vad säger din kille ?

2007-05-29 @ 15:08:31
Postat av: Michaela

michan:
1. För att jag skulle se om jag var gravid(?) :p
2. Jag vet inte riktigt, men är lite småsugen på det. Men kommer vänta ett tag pga barnets bästa!
3. Vi har diskuterat det, men det håller vi för oss själva för tillfället :)
KRAM MICHAELA

2007-05-29 @ 16:07:43
URL: http://michaelal.blogg.se
Postat av: Jörgen

STOCKHOLM leder omröstningen på TheGuide om vilken som är SVERIGES FINASTE STAD!
Ska det vara så? In och rösta, och be dina kompisar göra detsamma...

2007-05-29 @ 19:20:32
URL: http://www.TheGuide.nu
Postat av: Anonym

jag tycker du ska ha fditt löshår! lockigt det tyckler jag är fin fint:)

2007-05-29 @ 19:21:34

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback