Äntligen fredag!

Äntligen fredag(!), jag vet inte varför men såfort det blir fredag och jag vaknar så känns det som julafton, jag är helt springig (kan man säga så?) i kroppen och vill bara upp och jobba mina sista timmar och sedan är det jul hela helgen. Imorse får jag erkänna att jag faktiskt tänkte skita i att ens gå upp för att jag var så himla trött, vet inte varför men jag kan typ inte somna på kvällarna, kanske pga att folk fuckar min hjärna? haha nej då, nu ska vi nite skylla på andra.
Idag efter jobbet ska jag möta upp melle i bagis och sedan ska vi gå hem till mig för att hon ska låna min symaskin, sedan ska jag packa ihop det jag ska ha på mig till kvällen (och dricka) och sedan ska vi dra hem till henne där vi ska föra med några av hennes killkompisar, och kanske andrea - vi hoppas på det! Vi kommer antagligen att dra till Claras som vanligt, jag vet inte varför men jag har blivit en Claras-nörd tror jag, inte så bra eller? Fast varje gång jag är där så ser jag typ samma personer så det är väl inte bara jag som är det haha.

Men nu måste jag kila iväg till tunnelbanan, ha en superbra fredag - KRAM

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback