en dag till fredag

Jag var inte ett dugg trött idag när jag vaknade, jag hoppade upp ur sängen och tog en dusch för att sedan äta frukost och fixa mig. Syrran hjälpte mig med hur man fixade luggen bäst och det blev bra. Fan jag är sur på mig själv att jag gjorde den, det var ju bara pga att en person inte ville att jag skulle göra den, haha. Jag är knäpp - jag vet!

Idag ska jag bara jobba, funderar på att dra till skogås och packa lite saker men det blir jobbigt eftersom att jag slutar kl 20.00 så jag funderar på att ta allt på lördag ist. Torsdag, det betyder en dag kvar till fredag och utgång(!) men det betyder också att det inte är någonting bra på tv, vilket suger. Jag gillar bara tisdagar nu mera.

Men nu ska jag ta och kila iväg, KRAM

.
Postat av: Emelie

NEEJ DIN LUGG ÄR SUPER FIN BABE! :D


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback