Lugg

Åh det blev en lång shoppingdag med emilie. Jag köpte ett par svarta stövlar, en svart pennkjol, en kuvertväska och ett par vantar. Jag vill så gärna visa er hur det ser ut men har ingen fucking kamera :( ska önska mig en i julklapp. Lunchen blev i kungshallarna och jag smaskade i mig kyckling och ris, mums! För kom för ett tag sen och mötte mamma i centrum för att hjälpa henne att bära hem all mat, och dumma som vi är glömmer vi att köpa popcorn(!) så jag får nöja mig med godiset som vi köpte.

Johanna var nyss här och klippte lugg på mig, haha jag ser helt anorlunda ut, tänkte kanske försöka ta en bild med webcameran men den är dålig. Imorgon ska jag iaf jobba och sedan ska jag utbilda syrran på jobbet, hon ska nämligen börja jobba där.

Men nu ska jag ta mig ett bad, KRAM

.
Postat av: Karin

popcorn har jag ätit.. typ det enda jag äter nu när jag är sjuk


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback