Cafe Umbra

Studentskivan igår var ingen hitt, vi satt på nivå i någon timme innan och drog sedan vidare till skivan som var på cafe umbra. Jag hade aldrig varit där men det var en liten trevlig lokal, undra hur m´ånga dom tar in en vanlig lördagkväll? Musiken på Umbra var sådär, men det var lågt, vilket förstörde det. Jag Raida och Assrin stannade dock till kl 2 endast för vår lilla rebeccas skull :)

Nu sitter jag bara här hemma och tar det lugnt, väntar på att klockan ska bli 19 så att jag kan gå hem till pappa och titta på Hammarby-Sundsvall på tv:n, eftersom att jag inte fick någon biljett :( FUCK!!!!!! Har iaf redan köpt biljetter till Hammarby-Aik om en vecka så jag får se framåt :D Får se om Pablo komer över idag, men det tror jag :)

Jag igår (bytte dock kläder):

 

Visst har jag fått långt hår? :)



Svar på den första kommentarer: Nej det är mitt riktiga, mitt löshår färgade jag ju svart när mitt hår var svart, så kan inte ha det nu. Funderar dock på att färga håret svart igen, eller mörkbrunt :)

.
Postat av: Anonym

Oj vad långt! fint :D är det inte löshår du har i då.. vad har du gjort av det föresten?

2008-04-07 @ 15:35:37

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback