Mitt älskade hammarby

Fan vilket väder det blev då. Jag kommer ihåg den matchen det regnade som mest. Det var mot helsingborg och hammarby vann med 6-2, vilken jävla match, bästa någonsin :) Det som är irriterande med matcher då det regnar är att det alltid är någon jävel som får med sig ett paraply in (fråga mig inte hur dom lyckas) och självklart så lyckas alltid denna idiot ställa sig framför mig och tycka upp pararlyet i nyllet på mig så att jag ser noll och ingenting.

Dagens bästa var när jag skickade mess till syrran och skrev:
"Roligt väder att se fotboll i"

Svaret jag fick var det bästa:
"Visst, dom sörjer för aiks förlust idag ;) <3

Love you sis!!

Men nu verkar det som att solen tittar fram lite iaf :)


Så vilka tror ni på, hammarby eller iak?

image581


Update: Glömde berätta att jag har varit duktig och tränat idag, wiie :)

.
Postat av: Jonna

ingen såklart:)

Postat av: ullis

ja, visst var dom fina?:D

2008-04-14 @ 15:26:58
URL: http://ullisssss.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback