underbar dag

Hade den underbaraste dagen idag, gick upp vid 10tiden och åt frukost och åkte sedan till blåsut och fixade mina naglar, det blev vita tippar med glitter på, så äkta jag :) Sedan åkte jag till djurgården och mötte upp syrran och hennes 2 vänner, vi la oss på båten och solade, så himla skönt, låg och läste vecko revyn och drack cola. Tror dock inte att jag hann få så mkt färg för efter en timmes solande så messade melle och sa att hon och elli skulle in till slussen och ta en öl, så jag packar ihop mina grejer och åker dit. Tyvärr blev det ingen öl men det blev ett svettigt besök på gina tricot (fy fasen vad varmt det är där inne) och sedan åkte vi in till stan och mötte upp min mamma och åt på en uteservering med henne, hon bjöd såklart mig, tack mamma!
Efter en cola, ett vitlöksbröd och tallrik med oxfilé, pommes och beasås så for vi iväg till åhlens och shoppade lite till, blev mitt favorit-sminkborttagningsmedel (lågnt ord) och en liten svart väska. När jag sedan tittade på klockan och såg att den var 19.01 så fick jag panik eftersom Pablos match började 19.30, så fick pussa mina underbara vänner hejdå och börja småspringa mot pendeln, men jag hann till andra halvlek så det gjorde jag bra tycker jag. Nu sitter Pablo i köket och väntar på mig så ska ner dit, sedan blir det mys och tv :)

.
Postat av: lisette

mickan ville du ha biljetter till min studentskiva?
kommigen blir kul

Postat av: Anonym

Varför bloggar du inte längre?

2008-05-24 @ 02:04:45
Postat av: Trinidad

Snygg blogg

2008-05-26 @ 13:14:10
URL: http://www.exclusive.blogg.se
Postat av: carro

hallo hallo där =) nu är jag tillbaka, har varit så himla mkt den senaste månaden. Blev sjuk i Indien och sen har vi gjort en massa så inget bloggande =) Hoppas allt är bra här, kram!

2008-06-02 @ 03:11:24
URL: http://lovelyc.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback