Lördag

hej allihoppa!

Gårkvällen blev minst sagt misslyckad. Vi var på the vibe först, det var inte säkrskilt kul och sedan fick Radia för sig att vi skulle till K15, och där var det ännu sämre haha. Träffade dock två flickor som var väldigt trevligare och fick kvällen en gnutta roligare iaf :) Tack! Jag kom hem vid 3tiden och tog ett bad, det var grymt skönt, men jag var rädd att någon skulle klaga eller ngt för man får ju inte bada så sent och när man häller upp vatten så låter det ju ganska så mkt haha. Jag somnade direkt i sängen men sedan vaknar jag vid 5 av att telefonen ringer och då ser jag också att jag har fått ett sms från syrran för en timme sen och hon frågade om jag skulle sova hemma, vilket bytder att min lillesyster var hemma efter 4 på morgonen! Hallå, hon är ju liten haha :D

Idag vaknade jag av att minsta syrran ringde och sa att jag skulle gå upp och fixa mig för vi skulle iväg och fira pappas kusin, Marie. Hon är så skön, gillar verkligen henne. Så vi var där ett tag, åt lite mat och sedan skulle evelina iväg på träning så pappa skjusade hem mig och nu sitter jag här, och Angelica har precis vaknat haha, sömntuta där. Senasre ikväll vid 6tiden så ska vi iväg och äta på Mongolia, så mums!

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback