rosa mobil

Har just sett klar dirty dancing 2, den är så mysig. Den borde man se en lördag innan man går ut, för man blir verkligen på danshumör! Sitter hemma hos pablo och väntar på att han ska komma hem från träningen som slutar snart, så att jag får mysa!

Jag kan inte bestämma mig för om jag ska köpa en ny mobil eller en digitalkamera, jag vill ha båda men jag vet inte vilken jag ska köpa först eller vilken jag ska lägga ner mest pengar på. Jag visste inte vilken mobil jag ville ha men efter att ha sett Sony Ericsson W580i Rosa i förstret på Elgiganten så blev jag kär, rosanörd som jag är! Den är inte så dyr, kostar ungefär 2300 på nätet och 2600 i butiken. Någon som vet om den är bra?

image542

.
Postat av: Emma

Den suger..
Min pojkvän hade samma fast grå.. efter bara några dagar sprack typ alla knappar.. sen gick den bara mer och mer sönder för vajre dag han hann inte ha den länge innan han var tvungen att lämna in den..
skulle inte satsa på den även fast den är jäkligt het ;D


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback