Onsdag

Idag blev det stress på jobbet, alla skolbarn och alla som jobbar kom och åt samtidigt, vi hade rusch i 1,5 timme haha. Men det är ändå skönt för då går tiden så mycket fortare, jag menar, hur kul är det att gå runt och inte göra någonting. När man har kollat kaffemjölken och torkat läskmaskinen 15 gånger så blir det ganska så långtråkigt, därför gillar jag när det är mycket folk och man har mycket att göra. Idag efter ruschen så fick jag mina kramper i magen igen, så nu sitter jag hemma, fick skjus av chefen, tack ali! Melle är på väg hit, vi ska titta film och hon ska ta hand om mig.

Senare ikväll kommer p hit, vi ska prata lite och ta det lugnt. Men nu ska jag försöka få i mig lite mat, Puss

.
Postat av: G

Haha känner igen mig. Brukar också gå och torka läskmaskinen 15 gånger när jag inte har något att göra. Föredrar nog också ruschen :P

2008-01-31 @ 16:09:38

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback