Söndag

Oj herregud, sist jag skrev var för 12 dagar sen, men jag har inte haft tid, eller jag är rättare sagt inte hmma så ofta längre.

Idag vaknade jag id 13.30 tiden då Melissa ringde mig för att hon skulle komma förbi och hämta De sista GossipGirl-böckerna. Efter det tog jag ett låmgt bad med hår- och ansiktsmask, efter i fredags när jag sov med sminket (dumma mig) så har min hy blivit torr :( Den har aldrig varit det innan så jag vet inte hur jag ska göra, jag försöker sätta på kräm så mycket som möljigt och gjorde som sagt en mask nu i badet. Tittade sedan på en film, Love posion nr9, inte jättebra men lite småmysig sådär när man inte har ngt speciellt att göra.

Ska snart ner till centrum och möta melle, sedan ska jag handla mat och dyrligt för att sedan åka in till stan.


I need a caffe latte :)

image527


.
Postat av: Vivian

vart köpte du gossip böckerna?


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback