Torsdag

Måste bara börja med att säga att det är hur fint väder som helst, och jag blir bara glad av att titta ut genom fönstret. Fick gå hem tidigt idag, jobbade bara en halvtimme pga min mage, den är konstig. På vägen hem så kommer det kontrolanter på tåget och jag visar mitt kort, och hon säger någonting, kontrolltanten alltså, och jag hör inte förj ag har min mp3 på. Jag tar av mig dom och så frågar hon hur gammal jag är, 19 svarade jag och hon bad mig visa legg, vilket skämt. Man måste vara över 20 för att ha ett sånt kort som jag har, reducerat, men jag visade mitt leg och så gick hon. Men alltså det är fan ett skämt, är jag i den åldern där man inte vet om jag är under 18 (på krogen) eller över 20 (på tåget), att dom ens orkar be mig visa leg.


.
Postat av: frida

man blir såå glad när de är fint väder :D


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback