Bra uteställe i gbg?

Nej usch, att cykla hem var inte alls lika skönt. Jag hade redan träningsvärk i rumpan efter ditvägen haha, otränad man kan vara då. Nu sitter jag hemma och tittar på singing bee, bara för att dröja tiden lite.  Ska nämligen se 8mile som börjar klockan 21 på 5an. Det var grymt länge sen jag såg den, har nog bara sett den en gång också. Kommer bara ihåg slutet, som är så grymt knäckande, när dom rappar.

Bussarna började gå idag igen men det ska vara helt klart tills imorgon. Jag åker ju till götet imorgon för att se Bruce spela på ullevi. Jag och kusinen tänkte även gå ut efter och jag undrar om det är någon som vet n¨got bra ställe att gå ut på i gbg? Snygga pojkar och grym musik så blir jag glad ;)

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback