Ensamt

Åh vad jag tycker att det är tråkigt att vara hemma ensam, jag blir så uttråkad. Har just suttit och tittat på Se upp för dårarna, en jävligt bra film som jag tycker att man ska se om man inte redan har gjort det. Kanske ska ta en promenad med eleonor snart annars så blir det nog hopp i säng med min underbara bok. SMUTS heter den och den är grymt bra hitills. Det jag älskar mest med boken är att den har korta kapitell, precis som i sander slach ida. Författaren till boken har också skrivit bla Flickan med skluden som jag skrev ett inlägg om för länge sen. Den är grymt bra den också.

Fan är det seriöst bara jag som känner mig deppig när jag är ensam hemma? i början är det skönt men efter ett tag känns det tråkigt...

.
Postat av: melinda

hehe se upp för dårarna är skön faktiskt! mjaa...vi har väl myst lite i soffan, å nu har jag fastnat framför datan igen hehe, blir lätt så :) okej börjar du jobba tidigt altså?

gaah de är lite långtråkigt å vara "mammaledig" utan nån unge haha dagarna går så långsamt


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback