Godmorgon

Åh, fick komma till jobbet kl 9.00 idag ist för 9.30, jag var tvungen att räkna kassan eftersom att ingen hade gjort det igår. Nu ska jag snart räkna den andra och sedan ställa mig och vara glad och trevlig i kassan min ;) Har just ätit frukost, mår illa, usch!

Mitt håt btw blev helt bedrövligt, jag såg ut som ett troll med affro så jag fick blöta håret, lägga i lite balsam och redan föna det, så det blev bra ändå till slut. Ska hem till Pablo efter jobbet och spela wii haha :) Puss så länge

.
Postat av: melinda

hahaha va gulligt det lät med den där frillan :D jag måste testa nångång å sova med bollar haha! jag måste bara säga att jag älskar dina ögon! Skitfina, är det din naturliga färg på dom? Ha det gott :D

Postat av: Towa

Passa på att vinna sommarens sexleksaker på min blogg ;) Håll utkik, det kommer massa mumsigt du kan få hem i brevlådan :) Kram Towa

2008-07-10 @ 11:38:12
URL: http://www.towalindberg.se/
Postat av: Anonym

är du gravid? tänkte bara på illamåendet där..

2008-07-12 @ 22:48:56

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback