Kyckling och pasta

Äntligen hemma från jobbet. Segt som vanligt. Har börjat göra mat, det blir kyckling med pasta. (När jag åt det p jobbet så tyckte dom jag var konstig, dom sa att man inte kunde öta kyckling och pasta, men det kan man väl? Dom serverar ju det på restauranger ;p) La i lite extra kryddor, så som curry, peppar och så vidare, provsmakade nyss och det blev super ;) Nu ska jag bara vänta på pastan som är klar som 2 minuter.

Hoppas ni haft en bra dag annars :)

.
Postat av: jennifer

svar: ja det är hur smaskigt som hällst :)

Postat av: Jessica

Jag har 3, så jag går in på Planet 3 och skriver in blogg.se hehe.. sedan bloggar jag som vanligt.



Om du inte har 3, har du väl ngt slags internet på mobilen? Skriv bara in adressen som vanligt :)

2008-07-19 @ 18:39:29
URL: http://jesisi.blogg.se/
Postat av: melinda

haha de klart man kan käka kyckling å pasta :D de är ju skitgött de ju! händer det nåt trevligt ikväll? blä jag är så uttråkad haha, måste hitta på nåt....

2008-07-19 @ 20:38:48
URL: http://melindalin.blogg.se/

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback