Scary :/

jag vill hem, typ NU! Syrran har kommit hem eller kommer hem inom kort och hon har köpt något till mig :) Jag hoppas för hennes skull att hon är hemma när jag kommer och inte har dragit direkt till pojken sin. Jag menar, syrran är ju viktigast (!!!) ;)

Nu är det iaf bara 1,5 timme kvar, tiden har gått långsamt idag, troligen bara för att jag skrev för ett tag sen att det burkade gå fort. Men det är något läskigt som händer mig här på jobbet. Närnjag tar upp varor (utan att räkna dom) så hämtar jag larm, tar en näve och sedan blir det exakt lite många som jag behöver, samma sak med galgar och sånt, det är scary ;p Om ni förstår vad jag menar haha, men det gör ni va?

.
Postat av: Asall

Svar: Tack så mycket!


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback