you got the sweetest ass in the world

Idag har jag shoppat lite med systern min. Det blev 3 t-shirts från H&M divided, en vit en marinblå och en ljusblå :) Nu ska jag snart iväg till stadion och se djurgården - elfsborg. Mammas smabos son hejjar på Djurgården så därför ska jag och pablo gå på den med honom (han fick det i present). Jag känner ingen större lycka för att gå dit, jag kommer säkert göra bort mig och hoppa höjt av lycka när elfsbord gör mål. Så bli inte förvånade om jag inte skriver imorgon pga att jag ligger på sjukhus haha.

Ska sova hos mamma och pelle ikväll för jag har tänkt att sola på båten om det blir fint väder, det hade jag hoppats på idag men så blev det ju inte. Fan syrran åker till Grekland på fredag och hon kommer ju komma hem som en Neger (ursäkta, men ni förstår vad jag menar) så jag måste ju iaf vara lite brun (a).

nej nu ska jag fixa det sista innan jag drar iväg till äckelDIFs match! Puss

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback