bloggen är inte till för anonyma snack om P

Tjejer, jag uppskattar verkligen att ni vill mitt bästa som ni säger när det gäller detta med min pojke. Men varför vara anonyma? Ist för att skriva allt på min blogg, som inte är till för det, så adda min msn ([email protected]) och skriv vad han har gjort som är så fel, och stå för vem du är! Ist för att skriva att han är ett svin osv.. så berätta varför han är det. Det är på det sättet ni hjälper mig, om det nu är det ni vill :)

.
Postat av: Ida

Svar: Hehe, lugnt. Tackar :)

Postat av: Maria

hahaha mm

2008-03-13 @ 23:14:49
Postat av: Vivian

Hehe mjo jag vet men finns saker du kanske inte vet eller vet och förlåtit men aa.. jag har addad dig :)

2008-03-14 @ 08:35:45
URL: http://vivian.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Okeej :)

2008-03-14 @ 09:05:43
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: Fannie

haha, tack, jag var tvungen att säga något.. blir bara så trött på allt fjolleri! Söt blogg förresten :)

2008-03-14 @ 10:12:18
URL: http://fannieSEGRAR.blogg.se
Postat av: Uhm...=/

Hej,

Jag har något som jag vill berätta för dig men en fråga innan jag addar dig..Är ni tillsammans? Enligt han så är ni inte det men om ni är det så måste jag berätta en sak för dig.
Kram

2008-03-14 @ 18:09:17
Postat av: Charlotte

Tjohoo! Glitter tjejen här!
nu kom jag precis på vem du är, haha! det tog lite tid, kan bero på att det var så länge sen jag träffade fralle & co. haha!
Ville bara säga hej! Hoppas du får en trevlig fredagskväll :D

2008-03-14 @ 20:57:49
URL: http://wiiiee.blogspot.com
Postat av: Anonym

UHM! : Ja vi är tillsammans!

2008-03-15 @ 13:36:07
Postat av: Pablo Canales

FUCK ER ALLA SOM SNACKAR OM MIG SOM OM NI KÄNNER MIG HORUNGAR HELA BUNTEN LÅT MIG LEVA OCH SKÖTA MITT EGET LIV SLUTA LÄGGA ER I KOM TILL MIG OM DET ÄR NÅGOT. BRA ATT PRATA BAKOMRYGGEN VA?! VÄNTA BARA OM JAG INTE FÅR REDA PÅ HORAN SOM FUKKA ALLT VÄNTA BARA SÄGER BARA AKTA DIN RYGG SVÄR PÅ MITT LIV!!!
FALSKA HORUNGE

NI ALLA SKA VETA ATT JAG ÄLSKAR MICHAELA!!

2008-03-16 @ 19:30:04
Postat av: Pablo Canales

Jag ger upp. Du/Ni har vunnit.

Hoppas du/ni fick som ni ville.

Ses i helvetet era Fuckkers

2008-03-17 @ 01:45:05

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback