God morgon

God morgon. Jag vaknade av klockan som ringde vid 09.45 , tänkte att jag kunde ställe den en kvart tidigare så skulle jag hinna ta ett bad. Så jag går upp, ganska pigg och lägger mig i ett bad och när jag sedan går upp och messar Elena att hon ska följa med mig och träna så inser jag att jag ska åka om 2 timmar, vilket betyder att jag ställde klockan en timme för tidigt, på min sista lediga dag, suck! Men jag la mig i sängen ett tag till och snoosade för jag ville inte somna om och sedan bli jättetrött.

Så nu en timme och en kvart senare så sitter jag här och har precvis ätit toast och druckigt Oboy. Har packat ihop lite kläder som jag hittade att träna i, så det blev, ett svart linne, vit sporttop, bajenshorts (stolt), vita bajenstrumpor och inomhusfotbollsskor, sexigt va? ;) haha

Efter träningen ska jag hämta minsta syrran på fritids och passa henne tills att pappa kommer hem, vilken lär bli runt 7,8 tiden och sedan ska jag hem och sova eftersom att jag ska jobba imorgon.

Hoppas ni får en bra dag!

.
Postat av: Marina

Tack! :)


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback