menmen

Fan vad jag börjar bli dålig på att blogga, men det är nog för att det händer så himla mycket i mitt liv just nu som jag inte riktigt kan skriva om och då blir det inget alls att skriva om nästan haha. I går var vi på k15 som vanligt, men nu lovar jag er att det var sista gången jag var där, men blir så trött på allt folk. Någon som vet något bra ställe med bra musik? Jag var iaf där med becca och raida men vi drog ganska snabbt därifrån haha.

I veckan som kommer så händer det inte så mkt förutom att jag och P har 2 år imorgon.. men men

.
Postat av: Anonym

han är ett svin....

2008-03-09 @ 17:58:38
Postat av: :)

Nää en dum Idiot passar bättre...

2008-03-09 @ 21:14:08
Postat av: :)

Glömde lägga till...
Du är för bra för han.. hitta nån som uppskattar dig bättre !!!

2008-03-09 @ 21:18:00
Postat av: Linda<3

Någon verkar vara avensjuk...

Grattis föresten =)

2008-03-09 @ 23:18:52
Postat av: Anonym

avensjuk? absolut inte, Pablo är ett svin.

2008-03-11 @ 17:24:50
Postat av: Linda<3

Han verkar urgullig!
Lyssna å följ ditt hjärta å låt ingen annan gå emellan det ni har för du kommer ångra det som já.

PS. Din blogg är ba bäst men du måste blogga mer!!!

2008-03-12 @ 00:03:39
Postat av: Vivian

Hon sitter inte och säger att Mikis är ett svin utan Pablo för att hon vill hennes bästa då. Andra ser saker mer av den killen än va andra personer gör och antagligen vet hon saker om honom för att hon säger att han är ett svin

Postat av: Linda<3

Tycker ändå det är upp till henne och inte till er andra eller vad säger ni?
å hon är kär så e hon det å låt henne vara de istället för att trycka ner henne hela tiden har själv varit där så vet hur de känns.

2008-03-12 @ 18:05:33
URL: http://michaelal.blogg.se
Postat av: Anonym

Men det är lätt att vara kär och olycklig, för när man är kär så ser man bara bra saker i personen vilket gör att man blundar för det som är dåligt. Är det inte då bättre att hon får råd från personer utanför deras förhållande som ser sådant som inte hon ser? Dom vill ju trots allt hennes bästa, och att hon ska vara LYCKLIG! Jag tror inte att det handlar om avundsjuk =S allavrligt...

Mickan Jag tycket att du ska lyssna och sen göra som du själv känner är rätt, jag vet att det är svårt men tro mig det kommer kännas mycket lättare sen. Jag lämnade en kille trots att jag äääälskade hon otroligt och mina vänner såg allt dåligt som jag inte såg, och nu har jag hittat någon som verkligen uppskattar mig, nu är jag lycklig. Och nu när jag tänker tillbaka så ser jag allt som jag inte såg då ;) Tänk på ditt bästa och framtiden innan det är försent.

2008-03-13 @ 22:18:43

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback