skönt

Gud jag hinner ju aldrig blogga längre haha. I lördags så var jag och såg 10.000 BC och den var jättemysig, den skulle jag verkligen rekomendera om ni vill ha ett tops på en bra film. Den var precis lagom lång också.

Idag jobbade jag igen för första gången sen i tisdags, kändes skönt att komma in i det igen även fast det var ett helvette runt ut sagt att gå upp i morse. Imorgon kommer lönen, fy fan vad skönt, ska köpa present till syrran (den minsta) som fyller 9 på fredag. Har lagt undan en hammarbytröja på jobbet så den ska jag sluka åt mig, har faktiskt lagt undan en till mig själv också tihi :)

På torsdag ska jag förlänga naglarna! jag längtar så himla mkt!




Någon som har testat "trind nagelförstärkning" och kan säga något om det, bra/dåligt?


image553

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback