Sluta röka

Fan vad jag är mätt. Har just tryckt i mig en kebabtallrik på salems grill och jag kan ju säga att jag var i nöööd efter en cigg efter det, men självklart så är det ingen som har cigg när man verkligen är sugen till 1000 så jag fick tigga haha (a). Jag har faktiskt bara rökt 4 cigg idag, väldigt bra av mig tycker jag. Jag rökte min sista cigg som jag själv köpt idag, för jag har bestämt mig för att inte köpa cigg, fr då blir det nog lättare att sluta.

.
Postat av: Linda<3

Åt också kebab idag :P

2008-03-12 @ 00:05:43
Postat av: hshs

haha palla börja röka i 19 årsålder, påstå inte att du har gjort det tidigare, hahahahah stackare som redan är så beroende

2008-03-12 @ 11:51:21
Postat av: Josephine

Kämpa på, det är säkert rätt svårt att sluta. Men mind over matter:)


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback