We belong together

I´m back! Det tog inte en vecka men det var väl bra det :)

Idag ska jag till farmor på påskmiddag. Jag var hos pelles föräldrar igår och åt så jag kommer bli tjockis om jag fortsätter såhär. På middagen igår så tog jag iaf hand om två små flickor, laura 10 månader och dollan 3 år, åh vad man känner att man skulle kunna ge upp alt i livet för en liten såndan varesle.

efter middagen så åkte jag och eleonor iväg till asib som skulle ha hemmafest, vilket jag inte har varit på på flera år, men det är helt okej men jag åkte hem vid 12tiden, så så roligt kan det inte ha varit.

Jag lyssnade på Mariah Careys låt We belong together på youtube igår och såg att en liten snygging är med i hennes video, vilket jag inte hade en aning om, men jag kanske är lite efter ;)



.
Postat av: :)

Lyssan på den här låten.
efter allt som man läst på din blogg kanske det kan va en låt för dig.
Neyo feat jennifer hudson - Leaving Tonight

2008-03-23 @ 23:41:41

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback