Ingen julmat

Har precis kommit hem från julmiddagen, det blev ju ingen julmat som jag trodde utan det blev trerätters ist, men man ska ju inte klaga, det var supergott. Vi fick oss ett rejält skratt när förrätten kom in, som presenterades som ankbröst, då såg man ju framför sig en bit "kyckling typ" eller något. Så när den kommer in så ligger det någonting som ser ut som en skiva bacon på 1 decimeter, jag trodde jag skulle dö. Vi satt och drev och frågade varandra: kommer du verkligen orka allt osv haha. Men varmrätten var super så det blev bra ändå.

Nu ska jag iväg till pappa och Evelina och sedan ska jag oväg och äta den berömda kycklinglasangen som pelle gör. Ska ta med kameran och visa bild på den hihi!






Vad har ni för er denna lördag?











.
Postat av: anonym

okej seriöst? dina skor va asfula

2009-01-12 @ 02:19:52

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback