Önska mig lycka till med boende

Sitter på jobbet, gick upp 06.15 imorse, var grymt trött. Åkte iväg till trångsund på en lägenhetsvisning och jag tyckte verkligen om lägenheten. Kommer nog inte få den eftersom min plats inte är superbra, men man kan ju alltid hoppas. Annars har jag iaf något att jämföra med sen. Kollade runt i lägenheten i ungefär 10-15 minuter och sen åkte jag till jobbet så var här vid kvart i 9, då hade centrum inte ens öppnat så min chef fick komma och öppna åt mig.

Längtar grymt till ikväll då jag ska ha en liten samling folk hemma hos mig, det blir massa alkohol (inte för min del ;p) och spel, PARTY!!


Skön kommentar:
Jag, angelica och Pablo sitter och tittar på tv:
Angelica:
- Alltså han är så snygg?!
Jag:
-Nej tycker du?
Det blir tyst... 10 sekunder senare
Pablo:
- Men han är manlig




.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback