shopping

Mammas jobb var jättemysigt och alla hennes jobbarkompisar var supertrevliga. När mamma slutade vid 17 så gck vi till wedins, där dom för tillfället har 30% på alla skor! Sedan gick jag till sf och köpte tre biljetter till Step brothers som jag ska se ikväll med syrran och kusinen. På vägen dit gick jag in och köpte mig en väska på wedins accent som också har 30%. Gud vilken lucky jag har idag.

Sitter på båten nu och ska snart äta kycklinglasange (?) och sedan ska jag göra mig en latte, röka och sedan dra mig till stan igen :)


.
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja den funkar jätte bra. Man penslar nagelbanden och så blir nageln som växer ut stark och fin :)

Postat av: Elin

Tycker du gumman :D tack och förresteen du har enoormt fina ögonfäääärg :D



Hjärtat hur gör man om man vill ha en stor profilbild så som du har ?

2008-11-01 @ 19:09:28
URL: http://prinsessansdaagbok.blogg.se/
Postat av: Sanna

Härligt med shopping!

2008-11-01 @ 22:10:32
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback