Tidigt julbord

Man märker att det snart ät jul!

Idag blir det julmiddag. ganska tidigt men det är inte som att jag skulle tacka nej, det är ju bara så gott. Söders (jonas) jobb ska ha julmiddag på ett slott i nynäshamn, jag vet ju vad det heter men kommer inte på det nu?! Det ska tydligen vara någon pjäs, julbord och övernattning, mys! Söder säger att det kommer bli en rejäl fylla men jag håller mig nog ifrån det :) Duktigt flicka.

Har sett några vänner-avsnitt idag igen och nu ska jag snart hoppa in i en dusch och sedan fixa håret. Det blir nog lite nudlar innan jag drar iväg så att jag har lite i magen iaf.









.
Postat av: Jonna

ljuvlig eller hur?:)

Postat av: Carita

Svar; Aww, tack så übermycket! :D

Lät himla mysigt det där. Åh ge mig juljuljul :*

Allt fint med dig förresten? Vad ska du hitta på i helgen? (:

2008-11-21 @ 14:34:38
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: noomie

Just nu ingenting man kan säga till att man vill bli det :)

2008-11-21 @ 14:40:49
URL: http://noomies.blogg.se/

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback