Hej igen, efter sisådär 2 månader!

Jag kände mig bara tvungen att skriva igen. eleonor uppmanade mig att göra det och sedan efter matchen igår, 3 fucking djurgården! Ni suger :D haha! Det ända jag blev irri på under matchen var:
Varför ska difare få kasta in bengaler mot vår målis utan att det händer ett piss medan det blir stora rubriker för att vi slänger in en tändare :S aja.. sånt är livet!

Sitter på jobbet och ska snart ut på kajen och röka (vilket man egentligen inte får, scchh!) Sen ska jag in och jobba igen. I vanliga fall brukar jag gå i affärer och köpa onödiga saker nu, men eftersom att jag har typ 300 kr kvar på kortet så sitter jag här ist. En latte för 15 kr köpte jag iaf :D Det är något jag har blivit beroende av, icke bra! Några beroenden själv? (ljug inte nu).


.
Postat av: jz

coca cola ;)


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback