min syster

jag bara hatar sl, från och med nu. Jag skulle åka från Pablo imorse och skulle varit på jobbet 09.30, men jag kom dit 10.15, suck it! Mitt tåg var försenat med 14 minuter men tur som jag hade så kom ett tåg in 08.48, det var egentligen tåget som skulle gått, lyssna nu, 08.17!! Fatta, 31 minuter försent! Men jag hoppade på tåget och det gick bra fram till stuvsta där tåget stod still i 20 minuter. Sedan säger K*rringen som kör att tåget ska tas ur trafik för att det är för mkt försenat så vi får vänta på nästa tåg. När jag väl kommer till älvsjö så får jag vänta yttligare 15 minuter, trögt!

Dagen på jobbet gick också segt, tråkigt nog. Men imorgon är jag ledig så det är skönt. Ska in till stan med elena och fixa dricka till kvällen och sedan ska jag till face och få en sminkning. Sedan är det full fart hemåt för att fixa mig inför angelicas fest. min lilla flicka blir snart stor!


Jag och syrran för länge sen


syrran i somras

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback