myskväll

Det blev ingen väska i onsdags, Friis & co har bara en dags öppet köp, usch det gillar jag inte. Tycker faktiskt att man ska få ha minst 10 dagars öppet köp. Väskor är kanske dock ingenting man vanligtvis lämnar tillbaka eftersom man oftast får "den-väskan-måste-jag-ha-känslan" och blir oftast helt förälskad i en väska, iaf jag! Så onsdagen slutade bara med lite smått och gott till angelica.

Dagen på jobbet idag gick ganska segt men jobbade med Anneli så kul var det iaf. Ett stort plus är att jag är ledig hela helgen så det ska bli grymt. Imorgon blir det lite halloweenfirnade här hos pablo och efter det kanse det blir utgång, det säger jag i för sig varje helg men det blir aldrig så. Helgerna brukar se ut så som den kommer göra idag. Jag och pablo tar fram en jätteskål med popcorn, en flaska cola och tittar på filmer och har myspys!

Ska försöka dra mig in till stan i helgen och köpa en bh, är verkligen i nöd efter en som passar bra, så ska ta med till triumf (vet någon var det ligger i stan?) eller någon annan butik som är bra på underkläder.


.
Postat av: Anonym

vad söta ni är! lägg upp fler bilder på er =)

2008-11-01 @ 02:03:32
Postat av: Lisette

twilfit :D


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback