shoppanik

Sitter på båten och väntar på att maten ska bli klar, lasange ska det bli, mums. Efter det ska jag nog in till stan och möta upp Pablo och angelo, dom ska dubbla lite och så kanska det förhoppningvis blir lite bingo :)

Innan jag kom hit så handlade jag på hemköp, där under åhlens i stan och jag fick sånt shoppingsug så jag höll på att dö när jag gick genom åhlens, jag har inte shoppat på flera veckor eftersom jag fick dålig lön pga semestern så har levt snålt denna månad.  Skulle vilja ha en ny klänning till syrrans 18-årsfest på onsdag, men det kanske jag fixar eftersom att lönen kommer imorgon. Skulle ju inte tacka nej till Leighton Meesters klänning... skulle du?



.
Postat av: Zarb

Leighton är jätte fin! :D


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback