Sunshine!

God morgon sunshines!

Igår var jag ledig och mötte Rosanna, vi tog en tripp till Nacka forum och där blev man lite (ganska mycket) fattigare än man vart innan besöket. Blev bl a en jeanskjol, en klänning, två t-shirts, nagellack (ovanligt) och hårspännen.
Är ledig idag också så jag ska luncha med mamma senare..

Här är mina svar på era frågor :)

Jag tycker du har jätte snygg kropp! hur gör du för att hålla dig så snygg? har du alltid haft denna kropps form eller har du varit större/mindre?:D
 - Oj, jar har ju spelat fotboll i 12 år, när jag tränade som mest var det 8 gånger i veckan. Sen la jag av i 2 år och gick upp lite men nu har jag börjat igen. Jag tänker verkligen inte på vad jag äter, utan äter det som är gott!

Vilken skola och utbildning gick du?
- Jag gick i Tyresö gymnasium, ekonomi/fotboll.

Vad exakt jobbar du med på Intersport?
 - Jag är kassaansvarig, står i kassan och ser till att allt går rätt till när någon anna står där ;)






.
Postat av: Lifestyle by S

Njae, att tvätta en fredag är väl inte alltid det roligaste men att ha det gjort är bara skönt.

Postat av: Nikolina

händer idag? :D

2009-02-27 @ 15:07:28
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: sofia

svar:okej tack så mkt=) du är inte själv att tycka det:P

2009-02-27 @ 15:48:00
URL: http://sweetsofiaa.blogg.se/

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback