113 bilder

Det blev 113 bilder från gårdagen, men endast några kommer att visas, andra är privata haha.

Gårdagen blev jättemysig, vi var hemma hos mig och spelade tv-spel, "med andra ord" och twister (vilket jag är sämst på)! Det vara bara nära och kära och det blev en väldigt massa öl, baccardi och tequila.. jag och Rosanna delade nästan på en hel flaska och ingen har fått en bakfylla, fan vad vi är bra! Klockan 03.00 började folk röra sig hemmåt, men vissa spenderade natten på hotell Mickis&Ange, dock fick dom ingen frukost, dom fick själva ta sig ner till centrums pizzeria, men dom tycker att det var värt det ändå :)

Imorse befann jag mig med syrran på odenplans Laserdome, med Johan och hans små vänner, han firade sin födelsedag där och Laserdome är sjukt kul (jag är sjukt bra på det också)!

Nu är det bara chill hemma med syster så vi blir pigga och krya till natten!!

  
 
 
 
 

.
Postat av: Jenny

Hoppas du haft en fin kväll! Kram Jenny

Postat av: Josefine

Varsågod:)

Tack:)

Hahah jao, det gör jag med:)

2009-03-22 @ 18:11:12
URL: http://jossanli.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det där din nya kille?

2009-03-23 @ 10:35:09

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback