I´m BACK!

Nu är jag tillbaka och fasen vad jag har haft kul! Nett, du är min nya älskling!! :D Jag har verkligen lärt känna tjejerna i mitt lag (jag är ju ganska ny) och sedan skadade det ju inte att det var vårt lag och 2 andra killag i vår ålder, mums! Jag hittade  min heting men vi började inte prata förens sista kvällen :( Det blev iaf fest i deras stuga och mysigt var det! jag har sjukt mycket bilder och filmer men det kommer upp lite senare! JAG LOVAR!









.
Postat av: Anonym

är inte du och pablo tillsammans längre?:O

2009-03-29 @ 21:00:40
Postat av: nett

'nett, du är min nya älskling'

hihi kinderna vart lite röda eftersom ja inte såg det här förens idag!

big love to you

2009-11-01 @ 20:38:01

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback