Birthdays fika med latte och hjärtan!

Rosanna, ville så gärna att jag skulle börja blogga igen, så ska göra ett tappert försök för hennes skull(<3)!
Idag är det min födelsedag, fast den är snart slut, men jag har fått massor av fina saker. för det mesta har jag fått presentkort men det var nästan det ända jag önskade mig.

På jobbet idag (ja jag jobbade fast jag fyller år) så fick jag hjälpa till på golvet isf att stå i kassan, eftersom att vi höll på att flytta om allting. Det var både svettigt och roligt, tiden gick så himla fort. Det kanske var för att Rorro kom och hälsade på ett bra tag! Vi tog en fika på kajen med latte, jordgubbshjärtaoch cigg :) MYS!

Jag och R på min fest i lördags!








.
Postat av: rosanna

i love you dear, men du måste sluta kalla mig rorro

2009-09-10 @ 16:23:45

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback