en dag på stan

Idag blev det en heldag i stan, först med G och sen för mig själv! Jag är en sån person som älskar att gå i stan själv, men gör så mycket snygga kap då! Jag var inne på 3 stycken Zara, den på drottninggatan, den på norrmalmstorg och den på stureplan, och jag handlade någonting i samtliga haha! Jag är dock lite ledsen över att jag inte köpte väskan på Zara som jag hittade, men är den kvar efter löning så är den garanterat min!

Hittade dock inga skor, och det är jag väldigt besviken över :( Gick nog in i varenda skobutik som finns men hittade inga som jag verkligen ville ha! Jag börjar få panik eftersom jag inte vill gå runt i mina gamla tygskor längre :( Någon som vet vart dom har snygga stövletter?









.
Postat av: Emelie

Bianco? =) varu där lätt att man missar ju då den ligger läääääääängst bort lääängst ned i gallerian! <3


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback