Mickis i skogen!

Igår blev det kajakpaddling för mig (och resten av jobbet). Vi hade utbildning som började med paddling och sedan fick vi äta torrfodermat, vi fick själva koka upp vatten på stormkök och sedan häll i oss den mindre goda "sörjan". jag lyckades sjävklart få chili con corne.. haha!
efter det så hade vi 4 st clinicar (när man lär sig om produkterna) och sedanblev det mat. Clinicarna var utomhus och jag lyckades sätta på mig för lite kläder så även när jag hade lånat en fleecetröja och en jacka så frös jag rumpan av mig, vilket är väldigt synd eftersom den är så söt! Så nu ligger jag hemma med hosta och en liten varm panna *snyft* Hoppas dock att jag känner mig bättre imorgon så att jag kan gå och se bajen-Gais! Kom igen bajen, det är nu det gäller!!!







.
Postat av: VivianN'

sv:

tack så mycket följa via bloglovin?:)


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback