:/

Idag pratade jag med chefen om en eventuell hemång. Saknar allt där hemma som fan, vännerna, bajen, familjen, jonathan. Det är inte som jag hade tänkt mig men ska försöka tänka positivt och se. Ska prata med honom igen om en vecka och se hur det blir. Är bara så rädd att jag ska ångra mig sen, men känns det inte bra så är det helt enkelt så.

.
Postat av: Evelina

Så kan de vara men lova att tänka 2 gånger innan du bestämmer dig. Om du stannar och är glad då är vi glada för att du mår bra!!!!!!!!!!! :# Älskar dig för evigt !!!!!!!!!!

2010-06-05 @ 19:47:41
Postat av: Angelica

Evelina , du är så söt du. jag håller med Ewe <3

2010-06-07 @ 11:30:59
Postat av: Evelina

Hoppas allt är bra med dig alla här hemma är glada för dig....... Pusselus I LOVE YOU

2010-06-07 @ 16:10:03
Postat av: :)

ge inte upp kompuis , du kommer stor trivas snart plus kommer mera människor du känner ner strax o hälsar på!

2010-06-07 @ 21:49:59
Postat av: Nettan

Hej Micki. Jag o. min familj åkte fr. Atlantica i sönd. kväll. Nettan, Stefan, Frida, Johanna o. Sara.

Frida gillade dig jättemycket! Ja vi andra oxå!

Tänk efter 3 ggr. innan du åker hem. Hemma finns alltid kvar o. en chans som denna kanske aldrig kommer igen! Du passar jättebra för jobbet o. du är så söt o. duktig på scenen. Man blev glad av att möta ditt leende. Hoppas allt går bra för dig. Blev vän m. jimmy T på Fb. om du vill se hur vi ser ut.// Nettan

2010-06-08 @ 15:56:33

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback