Plus i kanten till mig!

Har precis kommit till båten efter provjobbet på el cocodrilo :) Det gick jättebra och dom vill att jag ska komma tillbaka! Jobbade 6 timmar men det kändes som kanske 4, tiden gick fort men det gör det alltid på nya jobb. Jag kom in i det jättefort men dom skrattade åt mig när jag inte kunde uttala vad maträtterna heter, fan det är ju svårt! Gästerna var jättetrevliga och sa att dom inte kunde gissa att det var min första dag, dom tyckte inte alls att det märktes, plus i kanten till mig :)

Imorgon ska mamma väcka mig kl 08.30 och då blir det champange-frukost, min mor ska få mig full haha. Sedan kommer min efterlängtade nettan hit och solar med mig till kl 15 då det blir sillunch :D Får inte glömma chile - spaninen kl 20.30, viktigt!


.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback