segt!

Dagarna går så segt nu när jag vet att jag ska åka. Ikväll drar de andra till det andra hotellet och jag ska göra ljudet för magishowen igen, ska försöka hitta mitt papper men det verkar vara borta :/

Ska fixa mig nu så jag kan logga in efter, folk tror ju att min rast börjar om 30 min haha :p men jag har ju översättning idg kl 18 så fick rat en timme tidigare. puss på er!

.
Postat av: Evelina

Dagarna går kanske segt och de tycker jag med men snart träffas vi igen. Då kommer jag aldrig att tjata på att du nästan aldrig är hemma för det är du och vi syns ju ändå oftare en var 5 månad !!!!!!!!!! pusselus kram å puss ;)

2010-06-11 @ 14:08:13
Postat av: Evelina

I LOVE YOU ;#

2010-06-11 @ 22:01:32

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback