onsdag!

Rosanna, du är bäst ändå :p

Har haft vattengympa och biljard idag, biljard har jag inte haft innan men det var kul, fick med mig 12 personer vilket är väldigt många :) Nu sitter vi i lägenheten på balkongen i solen och är inne på nätet, snackar skit och röker :p Är väldigt glad för att jag hittade nagellacksborttagning :p ;D

Har inga aktiviteter ikväll men ska hjälpa till med ljudet på kidsdiscot!

.
Postat av: e

det låter som du har kul älskling :D jag är inte aaaaaalls avundsjuk :) saknar dig <3

2010-05-19 @ 13:09:10
Postat av: Mamsen

Imorgon,torsdag är jag ledig så då går jag in på skypen så vi äntligen kan prata med varandra igen. Älskar dig, puss så länge..

2010-05-19 @ 20:10:13
Postat av: Rosanna

i looooooooove yooou

2010-05-19 @ 20:11:38
Postat av: Angelica

åh va kul och mysigt :D <3

2010-05-19 @ 22:10:17
Postat av: Becca (:

Super fiiiin blogg :D

Vill du lämna en fråga i min frågestund :)??



kraam på dig från mig


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback