Rhodos!

Så var man på varma rhodos.. med hemlängtan! Men det kommer att gå bra, får ge det lite tid bara :) internet fungerar på balkongen så allt är super, kan iaf prata med mina underbara!

Har haft min första aktivitet idag vilket var vattengympa, det gick finemang :D Ska snart iväg och ha vattenbasket och sedan bingo, kan bli skoj det också. Emma min rumskompis som jag delar lägenhet med är ledig idag så det är lite ensamt här hemma när jag har rast, Jimmy bor brevid men han sover.. Kanske bra eftersom att jag är osocial och sitter vid datorn haha, men vad ska man göra?

.
Postat av: Mamsen

du låter piggare idag...hoppas du inte saknar oss för mycket min älskade dotter. vi hörs på torsdag,ha det så bra tills dess.pussar o kramar i massor./mamma

2010-05-18 @ 20:47:09
Postat av: Rosanna

åååhåååå, dina kompisar emma och jimmy ihihihihih

2010-05-18 @ 22:09:16

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback