snart är det ett nytt år

Och så var det snart ett nytt år, året som har varit har nog varit bland dom bästa åren i mitt liv.
Ska äta hemma med pappa, farmor och systrarna för att sedan dra vidare hem till claudia :) Rykterna går om att vi ska äta inbakad fläskfilé med potatisgratäng och en god efterrätt :D MUMS!
Ska ha min nya svarta klänning med guldskärp som jag fick av angelica (en av mina systrar)i julklapp, till den ska jag ha bruna leggins, pärlsmycken och lockigt hår, angelica håller på att göra en permanent på mig som ska hålla i ungefär en till två dagar (hon går ju frisörlinje). Naglarna orkar jag inte fixa, målade dom i ljust rosa igår kväll ist.
 
Lägger in bilder från ikväll imogron eller så, ha det så kul ikväll allihopa! och gott nytt år!

.
Postat av: Sarah

Hej Linjerna får man nog med i själva designen jag valt, jag tror inte att killen som fixade layouten på min blogg inte la in det själv, men jag kan fråga :)


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback