10 månader idag!

Gud vad gott jag sov inatt, helt fantastiskt.
Är hemma från skolan idag också men måste ändå dit klockan 17.00 för att göra ett omprov på provkvällen, suck!
Igår ringde jag upp Bastri och pratade, faktiskt ganska länge men det behövde jag, mådde mycket bättre efter vårt samtal, tack Bastri <3
Idag är det min och pablo´s 10-månadersdag fast vi kommer nog inte att träffas men det spelar inte roll. Börjar bli så trött på vissa saker, inte bara när det gäller honom utan allmänt här i livet. Jag måste börja ta tag i saker nu och låta det viktigaste gå före allt annat.

Det är kul att jag har fått fler läsare nu än när jag började, känns riktigt bra. Känns som att bloggen har blivit en del av mig fast jag bara har haft den i nån månad.

..men nu ska jag gå ut på promenad med Jessica, ciao :)

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback