kickad :/

Ja ni som läst min blogg kanske vet att jag spelar fotboll och att det har vart en stor del av mitt liv, eller ja, spelade rättare sagt. Fick idag reda på att jag har blivit kickad ifrån laget, fattar ingenting. Dom tyckte inte att min inställning var bra och att a-lagets spelare var bättre, men det är ju klart ? :S men så är det iaf och jag blir så sur på att dom inte sa det en vecka tidigare eller så eftersom att jag tackade nej till dansen eftersom att jag skulle fortsätta spela, men nu vill jag ju hellre dansa än att inte göra någonting och bli tjockis :p :/ men Pablo har lovat att simma med mig två gånger i veckan så vi ska köpa simkort, antingen i salem eller eriksdalsbadet. Sen ska jag väl försöka få tag i någom dans som inte har börjat eller så, tänker nog inte börja i något nytt lag iaf, det går liksom inte. Gillade tjejerna i mitt lag så mycket, så det känns tomt.
Någon som vet något dansställe som inte har börjat sin termin ännu? skriv gärna isf.
Kanske ska bärja jobba två kvällar i veckan också, eftersom att jag har så mkt tid över, förut hade jag 3 dagar ledigt och nu har jag helt plötsligt 7, känns knäppt.

men ikväll blir det ta det lugnt som vanligt, pablo gör te och toast till mig nu :D mums <3

.
Postat av: Anonym

de va inte så oväntat eller?
skulle bli en aning ledsen själv faktiskt=/

2007-01-30 @ 16:02:07
Postat av: Anna-Lena

trist mickan! kanske en tränar karriär?
kolla om du inte kan hoppa in i dansen fast jag tycker fotbollen behöver dej. kom igen det finns flera tjej lag. Din mamma kan vara målis och jag stolpe så har vi nästan ett korplag. :)
Vet att du inte ger upp i onödan tjejen.

Massor av kramar

2007-01-30 @ 18:07:09

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback