Lite tips!

Vaknade för ett tag sen och är hemma från skolan idag också. Måste plugga och så, men innan jag gör det så vill jag visa lite saker som jag har haft mycket nytta av i mitt liv :) här är lite tips!

1.
   2.      3.     4.



1. Dove Summer Glow är en hudkräm som ger dig en len hud och en lätt brun-utan-sol effekt. Dove kan du använda året runt och den går snabbt in i huden. Du ska använda den dagligen för att gradvis få en lätt solbrun hud. Den är lätt att smörja in och det kan nästan inte bli ojämt. Finns på H&M, Åhlens mm.

2. Vaseline Intensive Care är en lotion för händer och naglar som doftar gudomligt fräscht. Om man använder den 2-3 gånger dagligen så blir naglarna starkare och händerna blir mjukare. Den går också väldigt fort in i huden så att du slipper att vara kladdig. Finns på H&M, Åhlens mm.

3.  Aqua Peeling med garpefrukt är en otroligt skön peeling för ansiktet. Du får en otroligt fräsch hud med en lagom doft. Du ska använda den 1-2 gånger i veckan för bästa resultat och jag kan säga att resultatet blir verkligen bäst. Huden blir len och ren som bara satan. Finns att köpa på Yves Rocher.

4. Ldb goes pink är en deodorant som doftar sommar, när jag använder den så kommer det som små puffar med doft lite då och då och den blir nästan som en parfym. Och det bästa med den är att den täcker svettlukten och du får absolut inga svettfläckar. Finns att köpa på H&M, Åhlens mm


.
Postat av: Jennifer

Tycker det var jättebra tips från dig. Ska ut o köpa direkt :) :)

2007-01-14 @ 02:40:07

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback